 |
جنسیت |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
سن |
|
|
|
|
 |
تحصیلات |
|
|
|
|
 |
شغل |
|
|
|
|
 |
برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟ |
|
|
|
|
 |
دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر |
|
|
|
|
 |
نحوه اطلاع رسانی در باره مراحل انجام کار |
|
|
|
|
 |
نحوه اطلاع رسانی در باره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت |
|
|
|
|
 |
انجام کار بر اساس ضوابظ اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی |
|
|
|
|
 |
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه |
|
|
|
|
 |
امکانات رفاهی و فضای ارئه خدمت |
|
|
|
|
 |
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ،نظرات و پیشنهادهای شما |
|
|
|
|
 |
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی گیری وضعیت درخواست ها |
|
|
|
|
 |
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد |
|
|
|
|
 |
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت |
|
|
|
|
 |
تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت" |
|
|
|
|
 |
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت |
|
|
|
|
 |
نظم ، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت |
|
|
|
|
 |
دریافت یکباره مدارک و امکانات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه |
|
|
|
|
 |
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر کپی شناسانامه ، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف |
|
|
|
|
 |
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت |
|
|
|
|
 |
احساس رضایت از خدمت دریافت شده |
|
|
|
|
 |
چنانچه علاوه بار موارد فوق مطلب یا پیشنهادی درخصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید. |
|
|
|
| |